התחברות

close

הסוכן הדיגיטלי לאיתור הנכס שלך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    דירה חדשה או יד שנייה?

    תוכן עניינים

    שיתוף המאמר:

    ישנה לא מעט התרגשות שעולה ברכישת דירה חדשה – בין אם מדובר בעיצוב הדירה על מנת להפוך אותה לדירת חלומותינו, ובין אם מדובר בעובדה שסוף סוף ישנו מקום שאותו נוכל לכנות בית. עם כל ההתרגשות, עולות גם לא מעט חששות ותהיות רגע לפני הרכישה – כיצד מוצאים את הדירה המתאימה ביותר עבורנו, עם אילו מומחים עלינו להתייעץ וכמובן – איזה סוג דירה עלינו לרכוש, חדשה או, אולי יד שנייה? השאלה רלוונטית במיוחד כשבאים לרכוש דירה בעיר רמלה, שם ניתן למצוא מגוון רחב של דירות חדשות לצד דירות יש שנייה למכירה באזורים הישנים והחדשים של העיר כאחד. אז אם אתם מתלבטים איזו דירה לקנות, המאמר הבא – הוא בשבילכם.

    דירה חדשה מול יד שנייה – מה כדאי לקחת בחשבון

    בין אם אתם מחפשים דירות למכירה ברמלה 3 חדרים, או יד 2 דירות למכירה ברמלה, ישנם כמה דברים שעליכם לקחת בחשבון בעת רכישת דירות חדשות או יד שנייה ברמלה –

    • אזור המגורים –  אחד הדברים הראשונים שעליכם לבדוק בעת רכישת הדירה, בין אם מדובר בדירה חדשה או יד שנייה – הוא אזור המגורים. לרוב, דירות חדשות יהיו גם בשכונות חדשות ומודרניות יותר, כאלו שמציעות הכל מהכל עבור התושבים שלהן. בדירות יד שנייה לעומת זאת, המצב מעט שונה – שכן, ישנה אפשרות לרכוש דירת יד שנייה בשכונות החדשות של העיר, אבל ישנו גם סיכוי לא מבוטל שתמצאו דירות יד שנייה בשכונות הישנות יותר של העיר, עם כל מה שמשתמע מכך. לכן, חשוב לקחת את אזור המגורים בחשבון רגע לפני שבוחרים לרכוש דירה חדשה או יד שנייה.
    • מצב הדירה – עיקרון נוסף שחשוב שיוביל אתכם בעת רכישת דירה חדשה או יד שנייה ברמלה, הוא מצב הדירה. גם בדירות חדשות חשוב לבדוק את מצב הדירה רגע לפני הרכישה, שכן חשוב לבדוק האם ישנם ליקויי בנייה שעליכם לפנות לקבלן על מנת לתקן. בדירות ישנות יותר, יד שנייה, חשוב להביא מומחים שיבדקו ויעריכו את מצב הדירה רגע לפני הרכישה. כך או כך, מצב הדירה יכול להשפיע באופן משמעותי על המחיר וגם – על הבחירה שלכם.
    • קבלת המפתח – עוד משהו שעליכם לבדוק בזמן קניית דירה חדשה או יד שנייה, הוא מתי תוכלו לקבל את המפתח לדירה. האם הדירה החדשה שרכשתם נמצאת בתהליכי בנייה? מתי הדיירים בדירת יד השנייה שבה אתם מעוניינים מתכננים לפנות את הדירה ולהעביר לכם את המפתח והבעלות? זהו נושא שחשוב לברר על מנת שתוכלו להבין בצורה טובה יותר את לוח הזמנים שלכם. יכול להיות, שתקבלו בצורה מהירה יותר מפתח לדירה חדשה, מאשר לדירה יד שנייה ויכול להיות שייקרה בדיוק ההפך – כך או כך עליכם לבדוק ולברר את הנושא.

    תיווך מקומי – המפתח שלך לדירה הבאה

    בין אם אתם מחפשים דירה חדשה או דירה ישנה למכירה ברמלה, ובין אם מדובר בדירות למכירה ברמלה 3 חדרים או יד 2 דירות למכירה ברמלה  – ההמלצה שלנו היא להשתמש בשירותיו של מתווך מקומי בעיר, שמכיר את היתרונות והחסרונות של כלל האזורים, יודע איפה הכי משתלם לקנות ובעיקר  – איזו סוג דירה הכי משתלם לקנות כרגע ברמלה – דירה חדשה או דירה ישנה. תיווך מקומי ילווה אתכם לאורך כל תהליך הרכישה וגם תהליך המכירה, במידת הצורך.

    לסיכום, אם אתם מחפשים דירות למכירה ברמלה, כאן בנכס 4 יו נשמח לעמוד לשירותכם ביחד עם מיטב המומחים שלנו.