התחברות

close

הסוכן הדיגיטלי לאיתור הנכס שלך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מה צריך לדעת לפני מכירת דירה – המדריך המלא

    תוכן עניינים

    שיתוף המאמר:

    אז החלטתם שהגיע הזמן למכור את הדירה הישנה ולרכוש דירה חדשה. אבל מדובר בתהליך שיכול להעלות לא מעט חששות בדרך – איך מוכרים את הדירה בצורה המיטבית ביותר? איך נדע לסנן את המוכרים הפוטנציאליים למי שרציני ולמי שפחות רציני? כיצד נוכל לשווק את מכירת הדירה בצורה הטובה ביותר? כן, מכירת הדירה הינו תהליך שיכול להרגיש מייגע ומתיש. אבל החדשות הטובות הן, שזה לא באמת חייב להראות בצורה כזו. למעשה, עם כמה צעדים פשוטים, תהליך מכירת הדירה יכול להפוך לתהליך חיובי, יעיל, וקל. לכן, במיוחד בשבילכם – הכנו את המדריך המלא למכירת דירה! בואו נתחיל

    מכירת הדירה – צעד אחד צעד

    בין אם אתם מוכרים דירה למכירה ברמלה 3 חדרים, או דירה למכירה ברמלה 4 חדרים, ישנם כמה צעדים שרצוי לעקוב אחריהם כדי לוודא שהדירה תימכר בצורה מהירה וקלה  – 

    • אספו את כל המסמכים הנדרשים – החל מטפסי הבעלות, טפסי המשכנתא ועוד. וודאו שיש לכם את כל המסמכים הנדרשים ורכזו אותם במקום אחד, רגע לפני שאתם בודקים ומתחילים בתהליך מכירת הדירה.

    • בצעו הערכת שווי  –  אולי אחד השלבים החשובים ביותר בתהליך מכירת הדירה, הוא הערכת שווי הדירה ע”י שמאי מקרקעין. שווי הדירה ייקבע על סמך כמה פרמטרים, החל ממצב הדירה, מספר החדרים, גיל הבניין (יש משמעות לבניין חדש אל מול בניין ישן), וכמובן שאזור המגורים גם יכול להשפיע על ערך הדירה. במידה ואתם מעוניינים בחוות דעת שנייה לאחר הביקור הראשון, אתם בהחלט יכולים לבקש משמאי נוסף לבדוק את ערך הדירה. 


    • שווקו את הדירה למכירה – כאן מתחיל תהליך השיווק של הדירה, ואל תטעו – מדובר בהליך שיווקי לכל דבר. החל מתליית השלט ועד לפרסום ברשתות החברתיות השונות – אתם צריכים לוודא שאנשים יודעים שהדירה שלכם עומדת למכירה על מנת שתוכלו להגיע לשלב שבו אתם מתחילים לדבר ולקבל פניות מקונים פוטנציאליים.


    • סינון הקונים – אז התחלתם לשווק את הדירה, והתחלתם לקבל פניות מקונים פוטנציאליים. אבל גם כאן, רצוי לבצע שיחות סינון על מנת לוודא שלא תבזבזו את זמנכם בהצגת הדירה לאנשים שאינם בטוחים או רציניים מספיק לגבי תהליך הרכישה. ניתן לשאול כמה שאלות מקדימות על מנת להכיר את הקונה הפוטנציאלי שלכם בשיחה מקדימה. 


    • הצגת הדירה – לאחר שלב הסינון, מגיע שלב הצגת הדירה. כאן, באים הקונים הפוטנציאליים (לאחר שיחות הסינון) לראות את הדירה ולהתרשם. גם בשלב זה, אתם פועלים כמשווקים לכל דבר, ורצוי לוודא שיש לכם את כל התשובות לשאלות הכי קשות שעלולות להישאל. אל תשאירו דברים תלויים באוויר, והגיעו מוכנים להצגת הדירה. 


    • שלב המשא ומתן – במידה וכלל השלבים הקודמים עברו בהצלחה, הגעתם לאחד השלבים החשובים ביותר בעת מכירת דירה – שלב המשא ומתן. כאן, חשוב לדעת לשמור על האינטרסים שלכם בעת המכירה, להבין עד כמה אתם מוכנים להתפשר במחיר, ואיך להתמודד עם ההתנגדויות בצד השני. 


    • חתימה על חוזה – אחרי שהצלחתם לסגור את שלב המשא ומתן, מגיע השלב האחרון והחשוב ביותר – שלב החתימה של החוזה. מזל טוב! הצלחתם למכור את הדירה שלכם.

    מוכרים את הדירה? היעזרו בשירותיו של מתווך מקומי

    לא משנה איזו דירה אתם מוכרים – דירה למכירה ברמלה 4 חדרים או דירה למכירה ברמלה 3 חדרים – ההמלצה שלנו היא שמשתלם לכם להשתמש בשירותיו של מתווך מקומי שמכיר את העיר ויודע כיצד ללוות אתכם בכל אחד מהשלבים שהזכרנו במדריך שלנו. מתווך מקומי יכול לספק לכם לא רק ליווי בכל אחד ואחד מהשלבים, אלא בין היתר יעניק לכם גם – 

    • שקט נפשי בתהליך מכירת הדירה – מתווך מקומי יודע ומכיר את האזור שלכם. הוא יודע איך למכור את הדירה שבבעלותכם, וידאג לכל הפרטים הקטנים במהלך המכירה. החל מתיאום שווי הדירה, סינון הקונים הפוטנציאלים, ניהול המו”מ בשמכם בצורה המיטבית ביותר וכדומה. עם מתווך מקומי –  אתם זוכים לשקט נפשי בתהליך מכירת הדירה, בידיעה שיש מישהו שדואג שכל התהליך – יבוצע כהלכה וכפי שצריך. ובתהליך מורכב ורגיש כמו מכירת דירה – שקט נפשי הוא בהחלט יתרון רצוי.

     

    • שיווק הדירה בצורה היעילה ביותר – לא יודעים איך לשווק את הדירה שלכם? כיצד לגרום לאנשים לרצות לבוא לראות את הדירה? משווק מקומי ייבצע עבורכם את כל עבודת השיווק בצורה יעילה ופשוטה. מדובר באדם שמכיר את כל הדרכים הטובות ביותר לשווק את הדירה ולהגיע לקהל היעד המבוקש – החל מקהילות ברשתות החברתיות, ועד פרסומים במקומונים ובמקומות נוספים באזוריכם. בנוסף, הוא ידע גם לשווק את הדירה לקונים פוטנציאלים שיגיעו לראות אותה בזמן תהליך מכירת הדירה. 

     

    • היכרות עם מומחים בתחום – יתרון נוסף להשכרת השירות של מתווך מקומי, הוא המומחים השונים שהמתווך יכול להביא עימו. מומחים בתחומם שיכולים לעזור לכם לאורך הדרך – החל משמאי מקרקעין, דרך יועצי משכנתאות לרכישת הדירה החדשה ועד עורכי דין למקרקעין שיוכלו ללוות אתכם בעת החתימה על חוזה מכירת הדירה. מתווך מקומי יוכל לקשר אתכם למיטב המומחים ולחסוך ממכם לא מעט כאבי ראש בחיפוש אחר האדם הנכון עבור מה שאתם מחפשים.

     

    • רכישת דירה חדשה –  שירות נוסף בו תוכלו להיעזר בעזרת השכרת שירותיו של מתווך מקומי הוא נושא רכישת הדירה החדשה. המתווך המקומי יידע לכוון אתכם לאזורים מבוקשים ברמלה, בהתאם לתקציב ולצרכים שלכם.

     

    לסיכום, ניתן להגיד שתהליך מכירת הדירה הינו תהליך מורכב ורגיש, אבל עם תכנון נכון והיעזרות בבעלי המקצוע המתאימים – תוכלו למכור את הדירה בצורה פשוטה ויעילה שתקל עליכם במהלך התהליך.

    מוכרים דירה ברמלה? בנכס 4 יו נשמח לעמוד לשירותכם עם מיטב המומחים המקומיים שלנו!