התחברות

close

הסוכן הדיגיטלי לאיתור הנכס שלך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מחפשים קבלן שיפוצים? המאמר הבא הוא בשבילכם!

    תוכן עניינים

    שיתוף המאמר:

    טיפים לבחירת קבלן שיפוצים

    אין מרגש יותר מהרגע שבו החלטתם לשפץ את הדירה. בין אם מדובר בבית שלכם, אותו תרצו לשפץ ולשדרג, או בנכס להשקעה אותו אתם מנסים למכור בתשואה גבוהה יותר לאחר השיפוץ. כך או כך, רגע ההחלטה על השיפוץ הוא רגע מרגש ומלא באפשרויות והחלטות שונות – באיזה צבע ייצבעו הקירות? אילו מרצפות לבחור? האם להוריד או להשאיר את הקיר? ועוד ועוד החלטות. אבל אולי ההחלטה החשובה ביותר, מתחילה רגע לפני שהתחלתם את כל תהליך השיפוץ והיא כמובן ההחלטה על בחירת קבלן השיפוצים המתאים ביותר עבור הפרויקט שלכם. ובכן, בין אם אתם מחפשים שיפוצניקים מומלצים במרכז או בכל אזור אחר בארץ – הכנו עבורכם את המדריך המלא לבחירת קבלן שיפוצים! בואו נתחיל

    למה חשוב לבחור קבלן שיפוצים בצורה נכונה?

    רגע לפני שנצלול למדריך המלא לבחירת קבלן שיפוצים, בואו נדבר על למה חשוב לדעת לבחור קבלן שיפוצים בצורה נכונה שתתאים לנו. ובכן, נתחיל מהעובדה שמדובר בשוק מאד פרוץ. ישנם מאות או לא עשרות אלפי קבלנים בשוק שיכולים לתת שירות, אבל לא כל אחד יודע להציע שירות שיפוצים איכותי ומקצועי. בחלק מהמקרים, אתם עלולים להיתקל באנשי מקצוע שיעגלו פינות בשם המחיר או הנוחות וישאירו אתכם עם יותר עבודה מהרגע שהתחלתם, בנוסף, קבלן לא מקצועי, יכול ליצור לכם יותר בעיות מאשר לספק לכם את דירת החלומות. וגם אם הבעיות לא מתגלות מיד – הן עלולות לעלות לכם ביוקר. לכן, חשוב לדעת כיצד לבחור קבלן שיפוצים בצורה נכונה שמתאימה לכם ולצרכים שלכם. אז מה הטיפים שלנו לבחירת קבלן שיפוצים?

    השתמשו בשירותיו של קבלן שיפוצים רשום

    אז רגע לפני שאתם מתחילים לחפש קבלן שיפוצים, חשוב לדעת מה אתם למעשה מחפשים. וההמלצה שלנו, היא לחפש קבלן שיפוצים רשום. כמו שכבר אמרנו, מדובר בשוק מאוד פרוץ, ואתם עלולים למצוא את עצמכם מתמודדים עם קבלן שיפוצים שתוקע ומייקר את העבודה במקום להשלים אותה בצורה היעילה והמקצועית ביותר. לכן, ההמלצה שלנו, היא להעסיק את שירותיו של קבלן שיפוצים רשום, כזה שעבר את הבחינה של משרד השיכון, ואין ספק לגבי המקצועיות והאמינות שלו. כך תהיו בטוחים שהעבודה גם תעשה על הצד הטוב ביותר, וגם תעניקו לעצמכם מעט שקט נפשי בזמן תהליך השיפוץ בבית. 

    טיפים נוספים לבחירת קבלן שיפוצים

    כמובן שבחירת קבלן שיפוצים רשום זאת לא ההמלצה היחידה שלנו, בנוסף – 

    • חישבו על הצרכים של הפרויקט שלכם – מה אתם בעצם מתכננים לבצע ומה אתם מעוניינים לשפץ ולשדרג? האם מדובר בשיפוץ של חדר אחד בלבד בבית, או שיפוץ כולל של כל הבית? האם מדובר בשיפוץ אסתטי, או גם כזה שנועד לפתור תקלות ובעיות שונות בבית? במילים אחרות, חישבו על הצרכים שלכם ושל הפרויקט שלכם, רגע לפני שאתם מתחילים בתהליך השיפוץ הביתי. כך תוכלו לבחור קבלן שיתאים בדיוק לצרכים שלכם ויבין מה אתם למעשה רוצים לשנות ולבצע בדירה.
    • חישבו מה התקציב שלכם – ונסו לדבוק בו כמה שיותר. נכון, כשמתחילים תהליך שיפוץ, ישנה האפשרות שתמצאו את עצמכם חורגים במעט מהתקציב. זה טבעי ואפשרי. אבל ככל שתעבדו מול התקציב שלכם בצורה עקבית ורציפה, כך תוכלו לוודא שאתם לא חורגים בסכומים שאתם לא יכולים לעמוד בהם. בנוסף, בניית תקציב לתהליך השיפוצים יכול לעזור לכם להבין בצורה טובה יותר מהם הצרכים שלכם בתהליך השיפוץ, על מה אפשר לוותר ומה צריך לתעדף בשעת הצורך. התקציב למעשה, הופך למסגרת שלכם בזמן השיפוצים, ולשפה משותפת ביניכם לבין הקבלן השיפוצים שלכם. הדבר יכול להקל מאוד בבחירת הקבלן המיועד לשיפוץ הדירה.
    •  קבלו כמה הצעות מחיר – אל תחששו להתייחס להליך בחירת קבלן השיפוצים כראיון עבודה לכל דבר. ואל תחששו להגיד שאתם בודקים כרגע כמה הצעות. זה לגיטימי והגיוני שתרצו לראות ולחקור מי הקבלן המתאים ביותר עבורכם. 
    • בדקו בקורות באינטרנט – אנחנו חיים כיום בתקופה נפלאה, בה את כל המידע לו אנחנו זקוקים – נוכל למצוא באינטרנט. וכן, גם חוות דעת על קבלנים שונים, נוכל למצוא באינטרנט. ישנם אתרים שונים שמציעים סקירה מקיפה של קבלנים שונים, לרבות חוות דעת ובקורות של לקוחות עבר. מדובר בכלי יעיל ופשוט, שדרכו תוכלו לקבל תמונה מלאה יותר על הקבלן אתו אתם עתידים לעבוד.
    • התייעצו עם מומחים נוספים – עובדים עם מתווך מקומי שעזר לכם לרכוש את הנכס ויעזור לכם למכור אותו לאחר השיפוצים? עם מעצבת פנים? עו”ד לענייני מקרקעין? כל אלו אנשים שפוגשים עשרות אנשי מקצוע ביום – יום ויכולים לעזור לכם למצוא את קבלן השיפוצים הבא שלכם. התייעצו עמם, השוו בקורות, והשוו מחירים.

    מה קורה לאחר השיפוץ?

    אז קניתם נכס להשקעה, בחרתם קבלן שיפוצים מתאים, שיפצתם את הנכס ועכשיו הגיע הזמן למכור אותו בתשואה יפה. אבל מאיפה מתחילים למכור את הנכס? ובכן, היינו ממליצים לכם במקרה כזה, להשתמש בשירותיו של מתווך נדל”ן מקומי, כזה שמכיר את העיר, יודע איך לשווק את הנכס וילווה אתכם משלב הצגת הנכס ועד לשלב המכירה והחתימה על החוזה. בנוסף, מתווך נדל”ן מקומי מכיר את כלל המומחים ואנשי המקצוע המתאימים על מנת לוודא שהנכס אותו מוכרים – יימכר ברווח משתלם לעומת מה ששילמתם במקור. 

    אם אתם מחפשים למכור או לרכוש דירה ברמלה, בנכס 4 יו נשמח לעמוד לשירותכם עם מיטב אנשי המקצוע. המתווכים שלנו מכירים את העיר, יודעים לשווק בתוכה ויודעים ללוות את הלקוחות שלנו מא’ ועד ת’. אנחנו אתכם  – לאורך כל הדרך.