התחברות

close

הסוכן הדיגיטלי לאיתור הנכס שלך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    איך מעצב פנים יכול לשדרג – גם את הדירה שלכם

    תוכן עניינים

    שיתוף המאמר:

    ישנם לא מעט גורמים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישת נכס להשקעה  – החל ממחיר הנכס בעת הרכישה, האזור בו הנכס נמצא והתכנונים השונים שמיועדים לו, עלויות שיפוץ הדירה וכמובן – הרווח ממכירת הדירה לאחר עליית הערך. לכן, זה לא מפתיע לגלות שבדרך להשקעה ולרווח, ניעזר בלא מעט גורמי מקצוע שונים – החל מקבלנים, מתווכים, עורכי דין לענייני מקרקעין ועוד. אבל ישנו בעל מקצוע אחד, שיכול לעשות עבורכם את כל ההבדל בין הרווחים השונים שתרוויחו מהדירה שקניתם להשקעה. ואנחנו מדברים כמובן על מעצב הפנים, ולמה דווקא משתלם וכדאי לכם – לבחור מעצב פנים שישדרג את כל הדירה.

    על מכירת דירה מעוצבת

    אז קניתם דירה להשקעה במחיר מוזל, ועכשיו הגיע שלב השיפוצים. אבל פתאום אתם מוצאים את עצמכם תוהים – מאיפה להתחיל? מה ניתן לשפץ כדי להעניק לדירה ולנכס את השדרוג המתאים שיעלה את ערך הדירה?  אתם מוצאים את עצמכם מתבלטים בין העצות של הקבלן, לבין תחושות הבטן שלכם, ומעל הכל מרחפת גם השאלה – כיצד גם כדאי לעצב את הדירה כדי להראות אותה לקונים פוטנציאליים? לאילו חנויות משתלם ללכת בכדי להישאר בתקציב? אילו ספקים כדאי להכיר ובאילו חומרים רצוי להשתמש?

    על כל השאלות האלו ועל שאלות נוספות, תוכלו לקבל תשובה בעזרת מעצב או מעצבת פנים שיגיעו לדירה ויוכלו לכוון אתכם ולראות את הפוטנציאל של הדירה עוד לפני שמתחילים בהליך השיפוצים. מעצב פנים מקצועי ומוכשר, יוכל להעניק לכם עצות ראשוניות בנוגע לשיפוץ הדירה, לחבר אתכם לחנויות ולספקים שכדאי להכיר, לוודא שתקבלו הנחות שישאירו אתכם בתקציב שהקצבתם לשיפוץ הנכס ועוד. למעשה, מעצב או מעצבת פנים מקצועי, יכולים לספק לכם לא מעט שקט נפשי בעת שיפוץ הנכס, שכן יש להם גם שפה מקצועית עם קבלן השיפוצים והם יכולים לתווך בצורה מקצועית ורהוטה את הרעיונות שפיתחתם יחדיו בנוגע לדירה. ולאחר השיפוץ ובמידת הצורך – מעצב פנים ידע גם לרכוש את הריהוט הנכון ולמקם אותו בצורה מזמינה ללקוחות פוטנציאלים שיבואו לראות את הדירה. 

    במכירת דירה להשקעה, מעצב פנים הוא למעשה נכס בפני עצמו. שיכול גם לפקד על תהליך השיפוץ והשדרוג של הדירה, אבל גם עצם הנוכחות של מעצב הפנים, מעלה את שווי ערך הדירה. לכן, ההמלצה שלנו כאן בנכס 4 יו, היא לשכור את שירותיהם של מעצבי פנים ולתת להם לבצע את מה שהם יודעים הכי לעשות הכי טוב – לשדרג את הנכס שלכם. זה משתלם גם מבחינה כלכלית (עליית ערך הדירה) אבל גם מבחינת השקט הנפשי שתקבלו בתהליך השיפוצים. 

    טיפים לבחירת מעצב פנים

     אחרי שהבנו את חשיבות מעצב הפנים בתהליך השיפוצים של דירה להשקעה, הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את המעצב הפנים שלכם בצורה הטובה ביותר  – 

    • עבדו עם תקציב מסודר – ישנם מאות מעצבי פנים בשוק, אבל מעצב פנים טוב הוא אחד כזה שיודע כיצד לשמור על התקציב שהגדרתם מראש לעבודה, ולא מנסה לחרוג מהתקציב שהגדרתם. התקציב שלכם חשוב ליצירת מסגרת עבודה ברורה במהלך השיפוצים, ונכון שבלתי נמנע שיהיה חריגות קלות פה ושם, אבל גם אתם, גם הקבלן וגם המעצב שתבחרו צריכים לדעת לעבוד במסגרת התקציב שהוגדר מראש עבור העבודה. כך תוכלו לוודא שתצליחו להחזיר את ההשקעה, ולא תמצאו את עצמכם בחובות בעקבות תכנון לא נכון.

    • חשבו מה הצרכים שלכם – מעצב הפנים שתבחרו צריך לדעת להתאים את עצמו אליכם ואל הצרכים שלכם בזמן תהליך השיפוצים של הנכס. בין אם מדובר בקו העיצובי שחשבתם עליו, או בהבנה שהמילה האחרונה בתהליך קבלת ההחלטות – היא שלכם. בחרו מעצב פנים שידע לעבוד ולהתאים את עצמו אליכם, לקבל ביקורת בונה במידת הצורך, ויידע לעבוד בצורה טובה ויעילה עם כלל אנשי המקצוע השונים המעורבים בתהליך השיפוץ. 


    • בחרו מעצב פנים שמבין אתכם – אולי אחת העצות הכי חשובות בבחירת מעצב פנים, היא לבחור מעצב פנים שמבין את הקו הכללי אותו אתם רוצים לטפח בעיצוב הדירה. כמו שכבר אמרנו, ישנם מאות מעצבי פנים שונים בשוק, ולכל אחד מהם ישנו את הניסיון ואת הידע שלו בתחומים שונים של עיצוב. בחרו את המעצב אתו אתם מרגישים בנוח, שמבין את הקו הכללי שאתו אתם מעוניינים ללכת בעיצוב ושיפוץ הדירה, ויש לו את הניסיון והידע כדי לספק לכם את השירות המקצועי והיעיל ביותר. 


    • התייעצו עם אנשי מקצוע – מוצאים את עצמכם מתקשים למצוא את מעצב הפנים המתאים ביותר עבורכם? אל תחששו להתייעץ עם גורמי מקצוע בתחום הנדל”ן. יכול להיות שמדובר באנשים שאתם כבר עובדים איתם – המתווך המקומי שבחרתם שיעזור לכם חפש ברמלה דירות למכירה, עורך דין לענייני מקרקעין שעובר על החוזה רגע לפני הרכישה, ואפילו קבלן השיפוצים שבחרתם. רוב אנשי המקצוע שמקיפים אתכם, עובדים עם אנשי מקצוע נוספים וחלק יכולים להמליץ לכם על מעצבי פנים מוכשרים ומקצועיים שיהיו בדיוק – מה שחיפשתם. 


    • תזכרו שאתם המילה האחרונה – מעצב פנים טוב, יודע שהמילה האחרונה בנוגע לעיצוב הבית – היא של הלקוח. אתם בעלי הדירה ואתם אלו שמיועדים להציג ולמכור אותה. לכן, חשוב לזכור שמעצב פנים מקצועי, לא יתווכח אתכם על הפרטים הקטנים, אלא יתאים את עצמו – אליכם.

     

    מחפשים ברמלה דירות למכירה והשקעה? בנכס 4 יו נשמח לעזור! עם צוות המומחים של נכס 4 יו הכולל מתווכים, יועצי משכנתאות, עורכי דין לענייני מקרקעין, ועוד. אנחנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את הנכס הבא שלכם להשקעה, עם יתרון המקומיות שלנו. לפרטים נוספים בנוגע לדירות למכירה ברמלה, מוזמנים ליצור קשר עוד היום