התחברות

close

הסוכן הדיגיטלי לאיתור הנכס שלך

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    רמלה מתחדשת וגם אתם – בדירה חדשה

    תוכן עניינים

    שיתוף המאמר:

    תשכחו את כל מה שאי פעם ידעתם על העיר רמלה – ותגידו שלום לרמלה החדשה. עיר שנמצאת בהתפתחות וצמיחה מתמדת, עד כדי כך שהיא מושכת אליה תושבים חדשים מכל רחבי הארץ ובפרט מהמרכז. רמלה עוברת תהליך שינוי של ממש, ונמצאת במגמת עלייה גם בממד החברתי – כלכלי של המדינה. מדובר בעיר שנתנה קפיצה מהמקום הרביעי במדד החברתי  – כלכלי, למקום החמישי. כן כן, רמלה הולכת ומתחדשת והגיע הזמן שגם אתם תתחדשו – בדירה חדשה או יד שניה בעיר. אז מה יש ברמלה שמושך אליה אנשים מכלל הסביבה ואיך במרכז הארץ צומחת לה פנינת נדל”ן של ממש? על כך במאמר הבא.

    השכונות החדשות ברמלה

    כשמדברים על הצמיחה העצומה שרמלה חווה בשנים האחרונות, אי אפשר שלא לכתוב על השכונות החדשות בעיר. מדובר בשכונות שנמצאות בחזית ההתפתחות והפריחה של העיר, שמביאות אליהם לא רק משפחות חדשות לרמלה, אלא גם משקיעים ובעלי עסקים מכל האזור ויותר מכך.  אז אם אתם מחפשים נדלן רמלה, קבלו רשימה של כמה מהשכונות החדשות בעיר ששווה לשים עליהן את העין –

    • שכונת נאות שמיר (נווה דורון) –  השכונה החדשה ביותר כרגע ברמלה, כל כך חדשה, שהיא נפתחה לאכלוס רק בשנת 2020. השכונה נבנתה עם המחשבה להפוך להיות השכונה הראשונה בעיר בה ניתן למצוא הכל מהכל – במקום אחד. מדובר בשכונה שהולכת וגדלה ולאט לאט הופכת לפנינת נדל”ן אמיתית במרכז הארץ. ויש בה את כל מה שהתושבים זקוקים לו על מנת לחיות חיים מלאים ונעימים – החל מסופרמרקטים ועד למגוון רחב – מאוד רחב –  של עסקים שנפתחו ועתידים להיפתח בשכונה. בנאות שמיר ניתן למצוא ויפתחו בעתיד סופרמרקטים, מכוני כושר, מספרות, בתי כנסת, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים כאחד – וזה  רק על קצה המזלג.

    • קריית האמנים (מצליח) – השכונה החדשה – ישנה של העיר, שעד לפני כעשר שנים הייתה כמה בניינים מרוכזים ליד מושב מצליח והיום הפכה לשכונה תוססת עם אוכלוסייה מגוונת מכלל אזורי המרכז, לרבות – ראשון לציון, רחובות, נס ציונה, חולון, באר יעקב וכדומה. גם בקריית האמנים תמצאו מגוון רחב של עסקים העומדים לרשותכם, החל מסופרמרקטים, מספרות, מאפיות, סניפים של קופ”ח וכמובן מתנ”ס שנפתח אך ורק לפני כמה שנים. בשכונה פועלים כמה בתי כנסת, וכמובן בתי ספר יסודיים ועל יסודיים כאחד.
    • שכונת קריית מנחם בגין –  עוד שכונה חדשה ישנה, אבל בעלת אופי דומה לשכונות קריית האמנים ושכונת נאות שמיר היא שכונת מנחם בגין, השוכנת על הגבול בין רמלה לאזור התעשייה בלוד. שכונת מנחם בגין היא שכונה הקיימת כבר כעשרים שנה, אך נמצאת בהתפתחות ובצמיחה מתמדת ביחד עם השכונות החדשות בעיר. גם בה, ניתן למצוא מתנ”ס עירוני, בתי כנסת, בתי ספר יסודיים ועל יסודיים כאחד, ומגוון רחב של עסקים מכל התחומים.

    בכלל השכונות תמצאו מגוון נכסים למכירה או להשכרה – החל מבתים פרטיים, דרך פנטהאוזים, ועד דירות גן למכירה ברמלה.

    עסקים חדשים בעיר המתחדשת

    התושבים החדשים של השכונות החדשות בעיר, מושכים אליהן לא מעט בעלי עסקים חדשים שמעוניינים לקחת חלק בנתח השוק המשמעותי הזה, שרק הולך וגדל מיום ליום. לכן, אם אתם מחפשים נדלן ברמלה, אל תופתעו שתגלו שבעיר צומחים ונפתחים עסקים חדשים בקצב מסחרר – החל מקניון עזריאלי החדש ועד למרכזים מסחריים שמרכזים תחתיהם מגוון רחב של חנויות ומסעדות.

    אז רמלה הולכת ומתחדשת, והגיע הזמן שגם אתם – תתחדשו בדירה חדשה בעיר. בנכס 4 יו נשמח לעזור לכם למצוא את דירת החלומות שלכם בעיר רמלה!